وقتی سکوت زمین می شکند 

 

جای پاهای بیشمار را 

 

بر ماسه ها و پیاده روهای زندگی 

 

تماشا می کنم 

 

و گرچه تنها ذره ی جاندار کوچکی هستم 

 

با خدایم عهد می بندم 

 

تا زندگی تمام نشده 

 

دنیا بداند که چون منی وجود دارد

نظرات 9 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:25 ب.ظ http://shanc.blogsky.com

سلام
خوب میباشی؟
دنیا خوبه ها
فقط یه کم چیز داره!
نمیدونم چیه
اما داره دیگه

هان؟ما که نفهمیدیم

دل رویایی سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:53 ق.ظ http://www.deleroyaee.blogfa.com

سلام سارا جان
ز سر بیرون نخواهم کرد سودای محمد را
نمی‌گـیـرد خـدا هـم در دلـم جـای مـحمد را

پس از عمری که چون پروانه بر گـِرد علی گشتم
در ایـن آیـیـنــه دیـدم نـقـــش ســیـمـای مـحـمد را

بله,دنیا باید هم بداند که چون شمایی وجود دارد,منم کاملا موافقم فقط یه کم تلاش میخواد.
با داستان "چنج"به روزم
[گل]

تلاش مقدمه ی پیروزی یه

مرجان سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:11 ب.ظ

سلام
موفق باشی

مرسی

عاشق سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:20 ب.ظ

نمیدانم چرا اینگونه است.مگر جز این است که من عاشق سکوت توام ! و تو

همه ی ناگفته های در سکوت منی!

میدانی گاهی چرا اینگونه بی قرار میشوم؟ ترسم که تو را ندانم و از من به منیت برسم.

ترسم که به ناکجا رفته باشم وسکوت را جایکزین معجزه ی عشق کنم.

کاش امشب تو بودی ودست مهر بر سر تردیدهای دل بیقرار می کشیدی.

باشد چشم براهت میمانم .من اینک در دو راهی چه کنم چه کنم نشسته ام

سکوت من فریاد بی صدای عشق است بی بهانه

خرنما پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:38 ب.ظ

بههههه سلااام...خوبی؟ آمدین سری بزنیم...;)

خرنما پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:54 ب.ظ http://kharnama.blogfa.com

ااواااا!!! آدرس یادم رفت:دی

امیدددددددددددد یکشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:18 ب.ظ

امیدوارم که بداند

ندا دوشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:45 ب.ظ

قالب وبلاگت رو عوض کردی خیلی قشنگ شده.

مرسی دوستم

بهزاد سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:50 ق.ظ

دمت گرم...

مخلصیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد